Alla inlägg under januari 2010

Av julia wedman - 13 januari 2010 14:04

hej har inget att göra:( har snart piano pappa måste hjälpa mej med attlägga in bilderna på datorn sen kan jag lägga ut några bilder ;)som jag har tagit men nu ska jag kolla på bäddsoffa på blocket och tradera;)

Av julia wedman - 13 januari 2010 13:54

hej jag har först piano sen pingis och sedan innebandy idag det ska bli skojh!!! äntligen har ju tone kommit hem så då är jag ju inte ensam tjej på pingisen! :O shjoo!   ska kanske träna en halvtimme längre på tisdagar. hejs

hej

Av julia wedman - 13 januari 2010 13:48

idag var andra dagen i skolan hade besök av nån från M-T-M det var rätt kul!! slutade efter lunch! då gick jag tone och emma och delade ut reklam .... Tone har ju komit hem igen!!!!!!!hon är as brun och har typ klipt sig hon är jätte fin! !! hon var i USA  hon  mellanlandade i paris och new york .!!!!!!!!!! avis!

:(

Av julia wedman - 12 januari 2010 20:05

asså jag har inte lagt in några bilder än;( men jag har försökt lägga in dom då datorn men jag venne hur man sparar dom på datorn :'(  det går inte att logga in på msn!? när jag loggar in och är inne i typ 3 sekunder så loggas den ut igen :( myskoo fick två nya tröjor idag ;) köpta på den där t-short affären elr hur det nu stavas =O en med en häst på¨och en anna med nåt knasigt på;) har    i morgon =) men jag  venne hur jag ska ta mej dit pappa jobbar och jag orkar ju inte gå dit ;O

Av julia wedman - 12 januari 2010 20:00

hejsan skolan har börjat nu :( orettvist och så ska vi börja kl 7.45 på fredag !!!!! för att vi har skridskomorgon då :O och lärarna tycker att det är mycket roligare att åka om det är mörkt och mysigt :* så vi börjar 7.45 asså det är så dåligt! men därör har vi sovmorgon på torsdag ;) det är iallafall bra! har träsläjd istället för sy!! :'(

Av julia wedman - 11 januari 2010 10:31

SKOLA IMORRON   att tre veckor gått så fort :O  men ska till lolle nu vi har en skol upgivt att man ska skriva fyra rader om sig själv ;( svårt!!! asså det ska typ bli en låt är med i ett musik proskjekt elr vad dte nu heter och d skulle vi göra det på jullovet :( hejs

Av julia wedman - 10 januari 2010 18:12

hejsan har inte laggt in några bildet än men det kommer snart har typ bara en bild på mig men den blev konstig och så har jag bara när jag var liten så jag måste lägga in några bilder på datorn först ;) men sen kommer det hejsvej nu måste jag gå :*

;)

Av julia wedman - 10 januari 2010 17:46

har trååk! typ inge att göra:( har typ städat mitt rum och tagit bort alla saker från hyllor och skrivbordet och så ! för jag ska ju tapetsera om då nu står det typ massa kassar på golvet med saker i .... åå önskar att ps2 skulle komma idag elr så så jag kunde spela<3!!! elr varför hade jga inget wii ?? här kommer iallafall världen bästa låt :

http://www.youtube.com/watch?v=tYlYunh9y74 det är tove som sjunger! den äger bara sönder <33333  

Presentation

Jullanduvets blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards